Menu
A+ A A-

Jak si vybrat kancelář?

Začíná vám být ve starých kancelářích těsno? Poohlížíte se po nových prostorách, které budou lépe odpovídat vaší firemní kultuře? Chcete zvýšit výkon svých zaměstnanců? Pokud jste na všechny tři otázky kývali hlavou směrem nahoru a dolů, je to jasné, potřebujete nové kanceláře!

Jak se však rozhodnout správně a vybrat právě to pravé pro vás? Na začátku je nesmírně důležité ujasnit si co vše budete potřebovat. Stačí vám jeden velký open space s menší zasedačkou? Nebo potřebujete oddělené kanceláře, recepci a minimálně tři zasedačky? Udělejte si plán, ve kterém si přesně specifikujete vaše potřeby.

Další důležitou otázkou, kterou byste si při výběru kanceláře jistě měli položit je, kdo jsou vaši klienti? Potřebujete být opravdu vidět, nebo budou vaši zákazníci ochotni za vámi cestovat i na hůře přístupná místa? Odradí je, že vás nenajdou přímo v centru města? Myslete také na své zaměstnance, pokud plánujete přesun do jiného města, kolik z nich bude ochotných stěhovat se?

Neméně zásadní je i dostupnost MHD, vlakového nádraží či letiště. Samozřejmostí je také dostatek parkovacích míst, jak pro zaměstnance, tak pro klienty. Dopravní dostupností to však nekončí. Je v blízkosti škola, školka, pošta, obchodní centrum nebo malé obchody? Takovým ukázkovým případem je Prague Marina Office Center, která tyto všechny parametry splňuje na jedničku.

 

Při výběru také nezapomínejte, že budete růst, a to co vám přijde, že vám bude stačit dnes, už za 5 let nemusí být pravda. Vyberte si proto takové místo, které vám umožní expanzi. Určitě byste neměli podcenit ani vybavení a nábytek. Podle průzkumů je pro zaměstnance na pracovišti zásadní: společné prostory, občanská dostupnost, praktický nábytek a v neposlední řadě dobrá káva.